آتلیه کودک یک ساله

میتوان گفت که تقریبا بیشتر والدین برای تولد یکسالگی کودک خود هیجان بسیاری دارند همچنین بهتر است عکاسی از کودکتان را جزء نخستین اولویت ها قرار دهید و از آن غافل نشوید.

قبل از این که بخواهیم درباره ی عکاسی کودک یک ساله و شرایط برگزار کردن آن با شما صحبت کنیم بایستی این حقیقت را بپذیرید که کودکان یک ساله شرایط بسیار متفاوتی نسبت به کودکان کم سن تر ، بزرگ تر و یا خانم های باردار دارند ، حال این که با چه فیگورهایی میتوانید عکس های جذاب و خاطره انگیزی داشته باشید را میتوانید به تیم حرفه ای هامون بسپارید.

میتوان گفت که عکاسی از کودک یک ساله میتواند کی از بهترین و پرطرفدارترین قسمت ها در هر آتلیه ای باشد. بایستی بگوییم تنها چیزی که نماینگر رشد کودک شما می باشد نگاهی به عکس های ثبت شده از کودکان می باشد. در عکاسی یکسالگی در آتلیه هامون ، ما شاهد ثبت کردن لحظه هایی مانند قدم برداشتن کودک خواهیم بود.

عکاسی در آتلیه کودک یک ساله در دو حالت قابل ثبت می باشد ، که هرکدام زیبایی های خاص خودش را دارد،در هر دو روش عکاسی از کودک یک ساله تمرکز بر روی نمایان شدن یک سالگی و نیز رفتارهای این دوره می باشد

آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله

اشتباهی که مادران در انتخاب آتلیه خواهند داشت

  • قرار دادن قیمت به عنوان اولویت اصلی

متاسفانه تعرفه های قیمتی آتلیه برای اکثر مادرها به عنوان نخستین معیار شناخته می شود و در برخورد اول تنها چیزی که میپرسند تعرفه های عکاسی می باشد. منتها توصیه ما در آتلیه هامون به عنوان یک گروه حرفه ای در حیطه عکاسی از کودکان این می باشد که قیمت را به عنوان آخرین معیار خود قرار بدهید و کیفیت عکاسی و نمونه کارهای قبلی را به عنوان اولین کار انجام دهید.در آخر درصورتی که از کیفیت کار آتلیه اطمینان حاصل کردید به سراغ قیمت ها بروید.

  • در نظر گرفتن یک بعد از عکاسی

عکس گرفتن در آتلیه مانند گرفتن عکس سه در چهار نمی باشد که تنها چهره هدف قرار داده شود. در آتلیه کودک بایستی از روند بازی کردن ، استراحت و خوابیدن کودک عکس گرفته شود و ژست های مختلفی را امتحان کنند. برای مثال ما در آتلیه هامون شیوه های مختلفی را برای عکاسی از کودک یک ساله مانند راه رفتن ، بازی کردن در فضای باز و.. را مهیا میکنیم

  • اصرار داشتن به انجام دادن کارهای غیر معمول

اصولا مادر ها عادت دارند که قبل از این که به آتلیه بروند تحقیق هایی در اینترنت در مورد ژست عکاسی از کودک خود انجام دهند و میخواهند این ژست ها را هرطور که شده بر روی کودک خود نیز پیاده کنند. منتها امکان دارد که بعضی از این ایده ها قابل اجرا بر روی کودک نباشند.خدمات ما در گروه استودیو هامون شامل شیوه های گوناگون عکاسی می باشد و براین اساس بهتر است ایده های مختلف خود را با عکاسان ما در میان بگذارید.

  • آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه

بهتر است بدانید که حضور در اتلیه محدوده زمانی کوتاه نمی باشد و امکان دارد که ساعت ها این کار طول بکشد. بنابراین بهتر است کودک برای قرار گرفتن در این محیط آماده باشد و والدین در مورد آتلیه کمی توضیح به آنها بدهند همچنین هنگام انتخاب آتلیه حتما به آنجا سر بزنید و اطمینان حاصل کنید الزمات اولیه را میتوانید فراهم کنید.

عکاسی از کودک یک ساله در فضای باز

یکی از ایده های دیگری که بسیار زیبا می باشد بردن آنها به فضای باز مانند شهربازی ، پارک و جاهای مختلف دیگر می باشد. در صورتی که از کودک در فضای باز عکاسی شود فرزندتان کمتر کلافه می شود همچنین احتمال عصبانیت و خستگی آنها نیز خیلی کمتر می شود. تیم تخصصی آتلیه هامون با سال ها سابقه در این حیطه میتواند عکس های بسیار زیبا و به یاد ماندنی را از کودک شما در فضای باز به برساند.

آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
برای عکاسی از کودک یک ساله هم سطح آنها شوید

نخستین نکته ای که زمان کار کردن با کودک یک ساله بایستی بدانید این می باشد که آنها خود را با شما مقایسه خواهند کرد و به فکر یادگیری و تقلید از شما می باشندچنانچه به عنوان خانواده به فکر اجرای یک ایده خاص و زیبا می باشید و فکر میکنید که کودک توانایی انجام دادن آن را ندارد خودتان دست به کار شوید همان ایده را در سطح کودک پیاده کنید.

اصولا عکاسی از کودک یک ساله نسبت به سایر شیوه های عکاسی آتلیه احتیاج به فعالیت بیشتری دارد و عکاس می بایست خود را به شکل های مختلفی درگیر کند.این گونه درگیری ها میتواند شامل رق و جست و خیز کودک و یا تعریف کردن جوک و داستان برای او باشد.

برای هرگونه عکس العملی آمادگی داشته باشید

این که از کودک خود انتظار داشته باشید که عکاسی در محیط شاد صورت بگیرد کاملا اشتباه می باشد. نه تنها در آتلیه بلکه در خانه خود هم شما به ندرت کودک خود را هیشه خندان و شاد مشاهده میکنید و نشان دهنده این موضوع می باشد که عکس العمل های متفاوتی از کودکان رخ می دهد که میتواند شامل خستگی ، عصبانیت و یا هیجان آن ها نمایش دهد.

در این حالت طبیعی می باشد که مهمترین قسمت از روندهای عکاسی از کودک یک ساله مرتبط به کنترل رفتارهای گوناگون آنها در شرایط های مختلف باشد. برخی اوقات ایده های عکاسی از آنها میتواند بر پایه خندیدن و شادی آنها باشد و برخی دیگر بر پایه کلافگی و عصبانیت که بایستی به بهترین شکل به ثبت برسد.

آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله
آتلیه کودک یک ساله

نکته های مهم برای عکاسی از کودک یک ساله

  1. اصولا در این سن کودکان احساس غریبگی دارند و نباید از ترفندهای عکاسی از کودک های خجالتی قافل شد.
  2. صبور باشید و با کودک بداخلاقی نکنید
  3. بهتر است والدین عکاس را به کودک معرفی کنند
  4. برای گرفتن عکس از کودک یک ساله بهتر است او را با اسباب بازی هایش سرگرم کنید
  5. غذا خوردن نیز میتواند یک ژست بسیار زیبا باشد
  6. با آرامش با کودک برخورد نمائید.
خدمات ما

استودیو هامون یکی از بهترین استودیوها در حیطه عکاسی کودک می باشد و با یاری عکاسان حرفه ای و مهیا کردن دوربین های پیشرفته و فوق حرفه ای صورت می گیرد.بنابراین در صورتی که شما به عنوان مادر و یا پدر نسبت به کیفیت عکاسی کودک یک ساله خود نگران می باشید و نمیدانید که چه آتلیه ای را انتخاب کنید پیشنهاد میکنیم که حتما سری به نمونه کارهای ما بزنید.

برای دریافت قیمت های عکاسی کودک یک ساله از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

تماس با استودیو هامون