آتلیه کودک دخترانه

بهتر است بگوییم که عکاسی یکی از هنرهای بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد ، یافتن ایده برای عکاسی در آتلیه کودک دخترانه میتواند بسیار متفاوت و شگفت انگیز باشد.

در صورتی که فرزند شما دختر می باشد و میخواهید برای ثبت کردن لحظه های به یاد ماندنی او به آتلیه بروید، به هیچ عنوان دغدغه ژست ، تم مناسب و استایل را نداشته باشید. آتلیه هامون با انواع گوناگون تم های دخترانه زیبایی که دارد فضا را برای عکاسی از کودک شما از پیش آماده سازی کرده است.

بهتر است بدانید که ثبت کردن عکس در آتلیه کودک دخترانه یکی از کارهای ضروری و واجبی می باشد که باید از کودک خود به یادگار بگذارید.

برخی از پدر و مادر ها دکوراسیون آتلیه کودک دخترانه را به خانه ارجعیت می دهند و برخی دیگر ترجیح می دهند که در منزل خود به عکاسی بپردازند تا آتلیه ، که در این حالت تیم آتلیه هامون با سال ها سابقه کار در این حیطه میتواند عکس های زیبایی را از فرزند شما چه در خانه و چه در آتلیه عکاسی ثبت کنند.

آتلیه دخترانه یکی از دوست داشتنی ترین تم های عکاسی را شامل می شود. همانگونه که میدانید کودکان در حال رشد هستند و به همراه داشتن لحظه به لحظه ی زندگی آن ها میتواند بهترین یادگاری محسوب شود.

برخی والدین ها عکس های فرزند خود را توسط گوشی ثبت می کنند منتها بایستی به شما بگوییم که عکاسی از کودک در محیط آتلیه بسیار زیبا تر و لطیف تر خواهد بود و اصلا قابل مقایسه با عکس های گوشی نیستند.

مزیت عکاسی در آتلیه این می باشد که عکاس ها حرفه ای هستند و می توانند لحظه های ناب کودکان شما را بسیار زیبا تر به ثبت برسانند. در صورتی که مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید حتما میدانید که عکاسی از کودک کار بسیار راحتی نیست ، همچنین بسیار حساس نیز می باشد و بایستی در این زمینه مهارت داشته باشید.

به همین دلیل اکثر خانواده ها علاقه دارند که در کنار عکس های شخصی در آلبوم ، عکس های حرفه ای نیز از لحظه های زندگی کودک خود داشته باشند که در نتیجه به دنبال یک آتلیه خوب می گردند.

آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه

ویژگی های آتلیه عکاسی کودک دخترانه

یک آتلیه خوب علاوه بر عکاسان حرفه ای که دارد بایستی محیطی داشته باشد که کودک بتواند به آسانی با آن ارتباط برقرار کند و در صورتی که این شرایط مهیا نباشد باعث می شود کودک حس غریبی داشته باشد و تنش در او شکل بگیرد همچنین عکاس نیز نمیتواند عکس های زیبایی از او بگیرد.

به همراه داشتن تجهیزات حرفه ای که دیگر از خصوصیت های یک آتلیه کودک دخترانه می باشد. محیط آتلیه بایستی نور کافی داشته باشد زیرا با کمبود نور کودک دچار خواب آلودگی می شود. آتلیه هامون توانسته است با فراهم کردن تمام شرایط در آتلیه خود اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند و عکس های زیبایی از کودک شما را به ثبت برساند.

پدر و مادر ها قبل از مراجعه کردن به آتلیه کودک دخترانه باید به این نکات توجه داشته باشند

  • در صورتی که فرزند شما به لباس خاصی علاقه دارد حتما هنگام رفتن به آتلیه آن لباس را به همراه داشته باشند
  • اکثر کودکان وابستگی عاطفی زیادی به یکی از اسباب بازی های خود دارند و با در اختیار داشتن آنها حس خیلی بهتری خواهند داشت بنابراین بهتر است آن وسیله را نیز به همراه خود داشته باشید
  • برای این که فرزند شما خسته نشود ، حتما از قبل وقت بگیرید تا معطل نشوید.
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه

چگونه از طریق ژست عکس های زیبایی از کودک بگیریم؟

ژست عکس دخترانه در مدل های مختلف می تواند عکس های بسیار زیبایی از دوران کودکی دختر شما باشد. ژست عکس کودک دختر در بک گراند های مختلف و نیز زاویه های مختلفی که از کودک گرفته می شود میتواند عکس های زیبایی از کودک را به ثبت برساند.

اصولا دخترها استقبال زیادی از پوشیدن لباس های مجلسی دارند. همچنین از دیگر ژست های دخترها میتوان به عکس گرفتن با حیوان خانگی اش اشاره کرد ، زیرا کودکان علاقه بسیاری برای نگهداری حیوان در خانه دارند و به آنها عشق میورزند.

در چه مواقعی ژست کودک حالت طبیعی تری دارد؟

ژست عکاسی از کودکان دختر در زمانی حالت طبیعی تری دارند که آنها مشغول بازی کردن با اسباب بازی هایشان هستند و یا برای عروسک هایشان قصه می گویند. از دیگر ژست های طبیعی کودکان زمانی می باشد که به مهد کودک میرود و با مربی های خود ارتباط برقرار می کند. عکس در کنار والدین نیز میتواند به عنوان یکی از حالت های طبیعی به عنوان ژست را داشته باشد.

نکاتی که برای عکاسی از دختر ها بایستی به آن توجه کرد

  1. بهره گیری از رنگ بندی های زیبا و جذاب دخترانه
  2. استفاده از فضا و نیز دکوراسیون مناسب با سن و علاقه ی دخترها
  3. در نظر گرفتن ژست های مختلف و جذاب
  4. لباس های بسیار زیبا برای دخترها
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه
آتلیه کودک دخترانه

توصیه آتلیه هامون برای انتخاب لباس در روز عکاسی

زمانی که والدین کودک خود را به عکاسی میبرند یکی از مهم ترین مسئله هایی که ذهن آنها را مشغول خواهد کرد این است که چه لباسی را تن فرزند خود کنند ؟ اما بایستی به شما بگوییم که که لباس پوشیدن فرزند شما به این گزینه بستگی دارد که برای چه مناسبتی میخواهید از او عکس بگیرید.

به نکته ی دیگر نیز که باید توجه داشته باشید محیط عکاسی می باشد که آیا شما میخواهید در خانه ، در فضای باز  ویا در آتلیه عکاسی دخترانه از او عکس بگیرید. بنابراین باید براساس محیط عکاسی به شکلی لباس کودک خود را انتخاب کنید که بعدها از آن انتخاب پشیمان نشوید.

در حالتی که به درستی برنامه ریزی کنید میتوانید از طیف گسترده ای از رنگ ها بهره گیری نمائید ، زیرا رنگ ها میتوانند تاثیر بسیار خوب و زیبایی بر روی عکس داشته باشند

لباس پیشنهادی کودک دختر در محیط باز

هنگامی که میخواهید از فرزند خود در محیط باز عکاسی کنید ، باید از المان هایی بهره گیری کنید تا عکس را طبیعی تر به نمایش بگذارند. برای مثال هنگامی که میخواهید از کودک شما در فضای باز مثل پارک عکس گرفته بشود بایستی از لباس های راحتی استفاده نمائید زیرا کودک شما در حال بازی می باشد نبایستی احساس ناراحتی داشته باشد.

برای دریافت قیمت های عکاسی کودک دخترانه از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

تماس با استودیو هامون