آتلیه کودک پسرانه

در دنیای امروزه پدر مادرها علاقه بسیاری برای عکاسی از فرزند خود دارند همچنین دوست دارند که خاطره های دوران کودکی فرزندشان را از طریق عکاسی به ثبت برسانند.

در صورتی که فرزند شما پسر می باشد و میخواهید برای ثبت کردن لحظه های به یاد ماندنی او به آتلیه مراجعه کنید ، به هیچ عنوان نگران ژست ، تم مناسب و استایل نباشید .

آتلیه هامون انواع مختلف تم های پسرانه بسیار زیبا را برای عکاسی از فرزند شما از پیش آماده کرده است. بایستی به شما بگوییم که ثبت و درج کردن عکس در آتلیه کودک پسرانه تقریبا یکی از کارهای ضروری و واجبی می باشد که طی این دوران باید از کودک خود به یادگار بگذارید.

بعضی از والدین دکوراسیون آتلیه کودک پسرانه را به خانه ارجعیت می دهند و همین طور برخی دیگر ترجیح می دهند در منزل خود به عکاسی بپردازند تا آتلیه در این صورت تیم آتلیه هامون با سال ها سابقه کار در این زمینه میتوانند عکس های بسیار زیبایی را از فرزند شما چه در خانه و چه در آتلیه عکاسی به یادگار بگذارد.

آتلیه کودک پسرانه یکی از مورد پسند ترین تم های عکاسی در آتلیه کودک می باشد.کودکان به سرعت در حال رشد می باشند و به همراه داشتن لحظه به لحظه ی زندگیشان میتواند بهترین یادگاری برای آنها به حساب بیاید.

اکثر پدر مادر ها عکس های فرزند خود را از طریق گوشی ثبت می نمانید منتها باید به شما بگوییم که عکاسی از کودکان در محیط آتلیه بسیار زیبا تر و لطیف تر خواهد بود و به هیچ عنوان قابل مقایسه با عکس های گوشی نمی باشند و در صورتی که مطلب های قبلی ما را خوانده باشید حتما میدانید که عکاسی از کودک کار آسانی نمی باشد و کار بسیار حساسی است.

آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه

ایده عکاسی کودک پسرانه

شما میتوانید از همه ی مراحل رشد فرزندتان از دوران نوزادی تا کودکی عکس های بسیار زیبایی به ثبت برسانید. به عنوان مثال برای اولین دندانی که در می آورد ، نخستین غلتیدن ، اولین نشستن و راه رفتن و یا تم های فصلی .

در این مواقع کودک هم برای نخستین کاری که یاد گرفته و پیشرفتی که داشته  است بسیار خوشحال و خرسند می باشد که می تواند بهترین موقعیت برای عکاسی باشد.

تجربه نشان داده است که پسر بچه ها پرجنب و جوش و نیز فعال تر می باشند که همین کار منجر می شود مدت زمان عکاسی بیشتر بشود به همین دلیل بهتر است یکی از اسباب بازی هایی که علاقه بیشتری به آن دارد را در زمان عکاسی به همراه خود داشته باشید تاحواسش پرت بشود و آرام بگیرد.

یکی از دوست داشتنی ترین ایده ها برای عکاسی کودک پسرانه ایده های اسپرت و ورزشی می باشد ، لازم به ذکر است که اتفاق های ورزشی متنوعی وجود دارد که میتوانید برای هرکدام از آنها تیم های بسیار زیبایی را در دسترس داشته باشید.

آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه

پیشنهاد آتلیه هامون برای انتخاب لباس در روز عکاسی

هنگامی که پدر و مادرها کودک خود را به عکاسی میبرند یکی از اساسی ترین مسئله ایی که ذهن آنها را مشغول می کند این می باشد که چه مدل لباسی را تن فرزند خود کنند ؟ منتها باید به شما بگوییم که که لباس پوشیدن فرزند شما به این بستگی دارد که برای چه مناسبتی میخواهید از او عکس بگیرید.

همچنین این موضوع به محیط عکاسی نیز مربوط می شود که آیا شما میخواهید در خانه یا در فضای باز از او عکس بگیرید و یا در آتلیه عکاسی کودک پسرانه ؟

براین اساس می بایست بنابر فضای عکاسی به گونه ای لباس کودک خود را انتخاب کنید که بعد ها پشیمان نشوید.در صورتی که به درستی برنامه ریزی کنید میتوانید از طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده نمائید ، زیرا رنگ ها میتوانند تاثیر بسیار خوبی بر روی عکس داشته باشند

لباس پیشنهادی کودک پسر در فضای باز

در صورتی که میخواهید از فرزند خود در محیط باز عکاسی کنید ، باید از المان هایی استفاده کنید که عکس را طبیعی تر نمایش دهد. به عنوان مثال زمانی که میخواهید از کودک شما در فضای باز مانند پارک عکس گرفته بشود می بایست از لباس راحتی استفاده کنید زیرا کودک شما در حال بازی می باشد و نبایستی اذیت بشود.

خصوصیت و ویژگی های آتلیه عکاسی کودک پسرانه

یک آتلیه خوب عکاس های حرفه ای را استخدام می کند که در حیطه عکاسی کودک پسرانه مهارت دارند. آنها باید بتوانند با فرزند شما ارتباط دوستانه ای برقرار کنند و در زمان های مناسب عکس خود را مابین شیطنت های کودکانه به ثبت برسانند.

علاوه بر این موضوع ، دقت و هنر عکاس تنها عامل های تاثیرگذار در زیبا شدن عکس فرزند شما نمی باشد بلکه بایستی آتلیه دکوراسیون های زیبایی در اختیار داشته باشد.

در این آتلیه ها دکوراسیون های گوناگون و نیز مناسب برای انواع سنین طراحی شده است. آتلیه کودک هامون توانسته است با دکوراسیون های بسیار زیبای خود نظر بسیاری از والدین را جلب کنند.

آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه
آتلیه کودک پسرانه

انواع مختلف ایده های پیشنهادی برای عکاسی از کودک پسر

  • ژست کلاسیک ایستاده ، دست تو جیب

باید بگوییم که ژست های ایستاده برای پسرها فوق العاده هستند زیرا سوژه به هیچ گونه برنامه برای این مدل ژست احتیاج ندارد، براین اساس سوژه می تواند این ژست را در هر بک گراندی انجام بدهد. با این حال طبیعی جلوه دادن این مورد در حالتی می باشد که کودک شما تمام وزن خود را بر روی یک پا داشته باشد.

  • تکیه بر دیوار

این مدل از ژست ها یکی از ژست های عکس بچه گانه به حساب می آید و با کمی تغییر جزئی نسبت به حالت ایستاده و یا دست تو جیب تفاوت دارد.در این ژست کودک شما میتواند به دیوار تکیه بدهد و یا یک شانه او دیوار را لمس کند

  • نشسته بر روی پله

هنگامی که عکاس ها به عکاسی از کودک در فضای می پردازند به دنبال پله می گردند زیرا ژست های بچه گانه با پله ها آسان تر صورت می گیرد. تنها لازم است که از کودک بخواهید بر روی پله ها بنشیند و سپس دست های خود را بر روی زانو قرار دهند.

  • نشسته بر روی زمین

این مدل از ژست های پسرانه مخصوص فضای باز می باشد در این مدل از عکس های پسرانه احتیاجی به هیچ وسیله ای نیست و تنها باید لباس مناسبی را تن او کرده باشید.

در آخر بهتر است هنگام انتخاب لباس برای عکاسی در آتلیه کودک پسرانه به این نکات توجه داشته باشید

  1. استفاده از لباس های رسمی مانند کت شلوار ، پاپیون ، کروات ،پیراهن مردانه و همه وسیله هایی که حالت رسمی دارند
  2. استفاده از لباس هاس اسپورت مانند شلوار جین ، تیشرت ، کتونی و..
  3. استفاده از لباس های ورزشی مانند گرمکن ، لباس شنا ، لباس فوتبال و..
  4. لباس با تم های مختلف برای عکاسی مانند نوروز ، یلدا ، کریسمس ، تولد ، ولنتاین و یا مراسم های مختلف دیگر

برای دریافت قیمت های عکاسی کودک پسرانه از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

تماس با استودیو هامون