آتلیه کودک دو ساله

میتوان گفت که عکاسی از کودک یکساله میتواند کی از بهترین و پرطرفدارترین قسمت ها در هر آتلیه ای باشد. تنها چیزی که بیانگر رشد کودکان شما است نگاهی به عکس های ثبت شده از آنها می باشد.

عکاسی در آتلیه کودک دو ساله در دو مدل قابل ثبت می باشد ، که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارند، در هر دو روند عکاسی از کودک دو ساله ، تمرکز بر روی نمایان شدن یک سالگی و نیز رفتارهای این دوره می باشد حال این که با چه فیگورهایی میتوانید عکس های جذابتر و خاطره انگیزتری داشته باشید را میتوانید به تیم حرفه ای هامون واگذار کنید.

ایجاد کردن امکانات مدرن ، فضاهای مختلف و خاص ، داشتن تجهیزات کامل و جدید از خصوصیت های یک آتلیه خوب می باشد. آتلیه هامون بدون این که کودک را تحت فشار قرار دهد بهترین لحظه ها را از آنها به ثبت میرساند.

تیم حرفه ای این آتلیه با صبر ، حوصله و نیز روش های خاص خود توانسته است رضایت و خوشنودی والدینی که به اینجا آمده اند را جلب خود کند.

جشن تولد های یک تا سه سالگی کودکان از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون جزء نخستین جشن هایی می باشد که برای کودک برگزار می شود و اصولا پدرو مادرها حساسیت بسیاری نسبت به این عکس ها خرج می کنند و میخواهند عکسی خاطره انگیز و بسیار زیبایی را از کودکشان به یادگار بگذارند.

آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله

اشتباهاتی که مادران در انتخاب آتلیه انجام می دهند

  • قرار دادن قیمت به عنوان اولویت اصلی

متاسفانه تعرفه های قیمتی آتلیه برای بیشتر مادرها به عنوان نخستین معیار شناخته می شود و در برخورد اول تنها چیزی که سوال میکنند تعرفه های عکاسی می باشد.

اما توصیه ما در آتلیه هامون به عنوان یک گروه حرفه ای در زمینه عکاسی از کودکان این است که قیمت را به عنوان معیار آخر در نظر بگیرید و کیفیت عکاسی و نمونه کارهای قبلی را به عنوان نخستین اولویت قرار دهید.در پایان درصورتی که از کیفیت کار اطمینان حاصل کردید به سراغ قیمت ها بروید.

  • در نظر گرفتن یک بعد از عکاسی

عکس گرفتن در آتلیه مثل عکس گرفتن سه در چهار نیست که فقط چهره مورد هدف قرار بگیرد. در آتلیه کودک باید از روند بازی کردن ، استراحت و خوابیدن کودک عکس گرفته شود و ژست های مختلفی را امتحان کنند. برای مثال ما در آتلیه هامون شیوه های مختلف و گوناگونی را برای عکاسی از کودکان دو ساله مانند بازی کردن در فضای باز و.. را مهیا میکنیم

  • اصرار به انجام دادن کارهای غیر معمول

اکثرا مادرها قبل از این که به آتلیه بروند جست و جو هایی در اینترنت در مورد ژست عکاسی از کودک خود انجام دهند و دوست دارند که این ژست ها را هرطور که شده بر روی کودک خود نیز پیاده کنند.

منتها امکان دارد که برخی از این ژست ها قابل اجرا بر روی کودک نباشند.خدمات ما در گروه استودیو هامون شامل شیوه های مختلف عکاسی می باشد و بنابراین بهتر است ایده های مختلف خود را با عکاسان ما در میان بگذارید.

  • آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه

بهتر است بدانید که حضور در آتلیه مدت زمان کوتاهی نمی باشد و ممکن است ساعت ها این کار طول بکشد. براین اساس بهتر است کودک برای قرار گرفتن در این فضا آماده باشد و والدین در مورد آتلیه مقداری توضیح به آنها بدهند ، همچنین زمان انتخاب آتلیه حتما به آنجا سر بزنید و اطمینان حاصل کنید الزمات اولیه را میتوانید فراهم کنید.

چه مکان هایی برای عکاسی از کودک دو ساله مناسب می باشند

  1. عکاسی در آتلیه
  2. عکاسی در فضای باز
  3. عکاسی در طبیعت
  4. عکاسی در پارک
  5. عکاسی در منزل
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
رفتار عکاس با کودکان دو ساله به چه صورت باید باشد؟

تفاوتی ندارد که عکاسی از یک نوزاد باشد و یا یک کودک دو ساله در هر دوصورت عکاس باید رفتار مناسبی با کودک داشته باشد و با برقرار کردن رابطه دوستانه دیگر خبری از خستگی و عصبانیت کودک نیست و لازم است که عکاس مانند یک دوست با کودک رفتار کند.

مهم بودن لباس در عکاسی

مسلما دخترها با لباس های عروس و پسرها با لباس های دامادی جذاب تر به نظر میرسند. به همراه داشتن چند لباس مختلف برای عکاسی از کودک لازم می باشد. استفاده از لباس های اسپرت و فانتزی برای دخترها باعث میشود که عکس های آنها زیباتر به نظر برسد. در نتیجه پوشیدن لباس مناسب کودک در هر سنی مهم می باشد.

برای هر مدل عکس العمل آمادگی داشته باشید

این که از کودک خود انتظار داشته باشید که عکاسی در محیط شاد و فرح بخش شکل بگیرد کاملا اشتباه است. نه تنها در آتلیه بلکه در خانه خود هم شما به ندرت کودک خود را هیشه خندان و شاد مشاهده میکنید و نشان دهنده این موضوع می باشد که عکس العمل های متفاوتی از کودکان رخ می دهد که میتواند شامل خستگی ، عصبانیت و یا هیجان آن ها نمایش دهد.

در این حالت طبیعی می باشد که مهمترین قسمت از روندهای عکاسی از کودک یکساله مرتبط به کنترل رفتارهای گوناگون آنها در شرایط های مختلف باشد. برخی اوقات ایده های عکاسی از آنها میتواند بر پایه خندیدن و شادی آنها باشد و برخی دیگر بر پایه کلافگی و عصبانیت که بایستی به بهترین شکل به ثبت برسد.

آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله
آتلیه کودک دو ساله

نکات مهم برای عکاسی از کودک دو ساله

  1. کودکان دو ساله به دلیل تحرک های زیاد و شیطون بودنشان کمتر میتوان از آنها ژست دلخواه برای عکاسی خواست
  2. کودکان در این سنین در مقابل تلفن همراه و تلویزیون واکنش بهتری نشان میدهند.
  3. ژست غذا خوردن در این سن را فراموش نکنید
  4. با خوش رویی می توان عکس های بهتری از کودک ثبت کرد
  5. از بازیگوشی آنها میتوان عکس های بسیار زیبایی را ثبت کرد
  6. برخلاف کودکان یکساله ، کودکان دو ساله مقداری زود تر با عکاسی آشناییت پیدا می کنند.
  7. برای برقراری ارتباط بایستی مانند یک کودک یکساله عمل کنید

خدمات ما

استودیو هامون یکی از بهترین آتلیه ها در زمینه عکاسی از کودک می باشد و با کمک عکاسان حرفه ای و مهیا کردن دوربین های پیشرفته و فوق حرفه ای شکل می گیرد.

بنابراین در صورتی که شما به عنوان مادر و یا پدر نسبت به کیفیت عکاسی کودک دو ساله خود نگران می باشید و نمیدانید که کدام آتلیه را انتخاب کنید توصیه میکنیم که حتما سری به نمونه کارهای ما بزنید.

برای دریافت قیمت های عکاسی کودک دو ساله از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

تماس با استودیو هامون